S velkou radostí vám oznamujeme, že od poloviny června 2025 rozšiřujeme naši nabídku a spouštíme nové pečovatelské a asistenční služby. Naším cílem je poskytnout komplexní podporu a pomoc seniorům i dalším osobám, které ji potřebují, aby mohli zůstat co nejdéle v pohodlí a bezpečí svého domova.
Každého klienta vnímáme individuálně a péči vždy přizpůsobujeme na míru jeho potřebám, přáním a životní situaci.
Přehled poskytovaných činností:
Zde je přesný soupis služeb, které nově nabízíme.
Pomoc při zvládání běžných úkonů péče o vlastní osobu
- pomoc a podpora při podávání jídla a pití
- pomoc při oblékání a svlékání
- pomoc při přesunu na lůžko nebo vozík
- pomoc při prostorové orientaci, samostatném pohybu ve vnitřním i vnějším prostoru
Pomoc při osobní hygieně nebo poskytnutí podmínek pro osobní hygienu
- pomoc při úkonech osobní hygieny
- pomoc při základní péči o vlasy a nehty
- pomoc při použití wc nebo toaletního křesla
Poskytnutí stravy nebo pomoc při zajištění stravy
- pomoc při přípravě jídla a pití
- příprava a podání jídla a pití
Pomoc při zajištění chodu domácnosti
- běžný úklid a údržba domácnosti
- běžné nákupy a pochůzky
- velký nákup, např. týdenní nákup, nákup ošacení a nezbytného vybavení domácnosti
- praní a žehlení ložního, osobního prádla
Zprostředkování kontaktu se společenským prostředím
- doprovázení k lékaři, na orgány veřejné moci, instituce poskytující veřejné služby a jiné navazující sociální služby a doprovázení zpět
Pomoc při zajištění bezpečí a možnosti setrvání v přirozeném sociálním prostředí
- dohled, aby osoba závislá na pomoci nezpůsobila ohrožení sobě ani svému okolí (hlídání seniora)
Fakultativní činnosti
- Venčení a úklid po domácích zvířatech. PS provádí venčení pouze u zvířat řádně očkovaných a označených čipem (dle platné legislativy).
Asistent nácviku běžných činností, podpůrný asistent
- Např. hledání zaměstnání, vyřizování úřadů, podpora u pracovního pohovoru, naučit jak nakupovat, naučit hospodařit s penězi.
- Sociální RHB (reakce na okolí, komunikace, začlenění).
Máte zájem o naše služby? Kontaktujte nás
Cenu za služby stanovujeme vždy po osobní konzultaci, abychom co nejlépe vyhověli vašim konkrétním potřebám a možnostem.
Pro více informací, domluvení nezávazné schůzky a sestavení nabídky na míru se prosím obraťte na naši klientskou podporu, kde se vám bude věnovat paní Šárka.
Kontakt:
Bella Care – Klientská podpora Šárka
E-mail: info@bellacare.cz
Telefon: +420 733 353 944
Provozní doba: Po–Pá: 9:00–17:00
Těšíme se na možnost být vám a vašim blízkým oporou.
S pozdravem, Tým Bella Care
